b

b

-

-

fredag 27 februari 2015

blandning/mieszanka





Snödroppar och lite andra vårtecken :)
Det var länge sen gjorde jag ett polskt inlägg, så för idag blir det mer på polska.
För mina polska vänner och trogna läsare.

***

Chwile... przypomniały mi delikatnie, że dawno nie pisałam po polsku...
Przyznaję, mam z tym problem. 
Blogg z początku miał być tylko platformą dla poprawienia, polepszenia szwedzkiego...
Z czasem przekształcił się w blogg fotograficzno/tekstowy, dwujęzyczny...
Ostatnio jednak moje posty znów były tylko szwedzkie.
Szwecja to mój dom... moja teraźniejszość, przyszłość i ostateczność.
W Polsce był mój dom ...w przeszłości.
Rozmawiam, czytam i czasem piszę po polsku.
Wokół mnie jest wiele polskiego, polskie książki, muzyka, smaki...
Jest białoczerwono i żółtoniebiesko. Dość kolorowo jak się te barwy wymiesza ;)


Serdecznie dziękuję za miłe słowa i odwiedziny... staram się w miarę możliwości zaglądać na Wasze blogi i piszę w języku ojczystym :)

A blogg?
Myślę, że blogg z czasem, zgodnie z jego nazwą - med tiden, to właśnie znaczy - będzie sobie płynął w internetowej przestrzeni niczym mała rzeka... w jakiej woda czasem jest krystalicznie czysta, a czasem wzburzona, spieniona, niezrozumiała...

Nie rozumiem, nie lubię i nie akceptuję tej szerokiej, niemal exhibicjonistycznej otwarości w Internecie...

U mnie czas sobie płynie "banalnie tik tak, tik tak..."

A teraz jest już wiosna!






























4 kommentarer:

  1. Wiosna w Twoim wydaniu jest przepiekna ..... nawet jesli pada deszcz!!!
    Milego weekendu

    SvaraRadera
  2. - Halloj i väster.
    - Underbart med lite vårbilder, snygga foton !
    Här är det disigt och blåsigt. Hoppar nog över uteaktiviteterna.
    - Ha nu en trevlig helg !
    Hälsar Henning och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera
  3. it's really so beautiful on your blog !

    SvaraRadera
  4. Jag säger bara fyran. Urläckert!
    / Deerhunter

    SvaraRadera